چند خط خاطره

این وبلاگ هیچ توضیحی ندارد

چند خط خاطره

این وبلاگ هیچ توضیحی ندارد

من تنهایم...

من تمنا کردم

که تو با من باشی

توبه من گفتی: هرگز!    هرگز!!!!!

پاسخی سخت و درشت

و مرا غصه ی این هرگز کشت.....

چقدر این روزها تنهایم....

سه رقمی با شما صحبت میکنه...

سلام...

اینجانب الهه... پس از یک نصفه روز درس خوندن اونم صبح کنکور دستیابی خود به رتبه ۸۰۰ در کنکور کاردانی به کارشناسی را خدمت تمام دوستان تبریک عرض میکنم..

از پدر و مادر و همسر عزیزم بخاطر همراهی شون در این نصفه روز تشکر میکنم.باشد که در امتحان عملی نیز صاحب رتبه شویم...

اینم برای بار دوم که به همه ثابت بشه کنکور شانسه و منم یه آدم خوش شانس...

این خوشحال کننده ترین خبری بود که داشتم...هنوز نمیدونم حسین قبول شده یا نه...

تو رو خدا ببخشید نبودم...بی تلفنی هم دردسره...

اما این چند روزه یه شمال دو نفری برای اولین بار با حامد رفتیم...واقعا عالی بود و خوش گذشت...

دیگه...دیگه....آهان یادم اومد ...این تیزر ده رقمی رو میبینین؟ کار حامده ها...!!!!!

تازه یه خبر خوب دیگه هم دارم...حامد به عنوان مسئول بخش فیلمسازی دانشگاه شهید بهشتی استخدام شد...

وای خدا چقدر خبر خوب...

دلم خیلی براتون تنگ شده ...الان میام بهتون سر میزنم...

ممنون که منو یادتون نمیره..